maanantai 30. syyskuuta 2013

Aamuseksiä

Aamu alkoi mukavissa merkeissä. Mun ensimmäinen ajatus herättyäni oli, että mua panettaa. Harmi vaan, Hessun suunnitelmat ei sopinut yhteen sen kanssa, Hessu aikoi nimittäin lähteä heti aamupalan syötyään salille. Mä olin lähdössä hieman myöhemmin töihin, joten joutuisin kärvistelemään "tuskissani" iltaan asti. 

Mä päätin toimia, mä todellakin halusin saada tänä aamuna seksiä. 

Hessu tiskasi keittiössä, kun mä menin sen taakse seisomaan, laitoin käteni sen rintakehälle ja laskin ne pikku hiljaa hänen lantiolleen. Tunnustelin housujen läpi hänen kaluaan ja laitoin kädet housujen sisään. Ei mennyt kauaa, kun Hessu jo istuikin sohvalla ja mä olin polvillani hänen edessä kalu suussani. 

Mä rakastan suihinottamista! Se on mulle itselleni myös tosi hyvää alkulämmittelyä, esileikkiä. Niin oli nytkin. Pienen imuttelun jälkeen siirryin sohvalle nelinkontin, ja Hessu sai suoraan painettua kalunsa sisääni. Hän paukutti itseään kovasti mua vasten noin 20 minuutin ajan, kunnes hän otti kalunsa ulos ja sykki nesteensä selälleni. Myös se, että hän ei tullut sisälleni, kuuluu aamuseksiin, kuten muihinkin pikapanoihin. Kun käytössä ei ole kortsua, muualle kuin sisälle tuleminen on järkevää ihan käytännön syistä. 


Pikaiset panot on todella piristäviä. Aamu lähtee ihan eri tavalla käyntiin, kun saa tehdä jotain näin mukavaa puuhaa.... Pieni kiireen tuntu on vain plussaa ;) 


Nyt Hessu on jo matkalla salille, ja mä lähden töihin tyydytettynä ja onnellisena siitä, että sain just sitä mitä halusinkin; aamuseksiä. 


- Satu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti